lunes, 10 de febrero de 2014

FEM DE POETES

Durant aquesta setmana hem estat fent poemes.

Ha estat una experiència d'allò més engrescadora i el cert és que, tot i que ens ha costat, ens han sortit poemes d'allò més bonics i fins i tot divertits. Aquí en teniu alguna mostra.


L'estrella

L'estrella és bella
i també riallera.
Ella balla 
i la nit no s'espatlla

No és com la lluna
que és tota bruna.
Tampoc és com el sol
tot i que m'agrada molt.

L'estrella és única
i no surt de dia.
L'estrella balla
i la nit no s'espatlla.


El lleó

El lleó és molt fort
i té unes dents molt grosses.
És un carnívor amb sort
i no menja pas roses.

Ell té una melena preciosa
que és d'un color marró.
Va amb una lleona majestuosa
a la que li agrada la calor.

Té una vida divertida,
tot i que a vegades sembla avorrida.
Li agrada molt caçar
però tot d'una el veiem descansar


L'avió

L'avió tremola,
perquè és l'hora.
Els pilots ens diuen,
"guardem les rodes".

Les hostesses passen,
cap aquí o cap allà,
elles pregunten
si volen menjar.

Ja hem arribat,
podem desembarcar,
la porta oberta,
 per poder abaixar.


El partit

Ja estic preparat,
tot està per començar.
Em poso la samarreta de l'equip,
amb el número vuit.

Les instruccions de l'entrenador,
són com si fossin d'or.
Ja pit l'àrbitre,
ostres noi, sí que és pesat.

Sortim del vestidor,
veig els meus pares a primera fila.
Sí que estic nerviós,
com si no tingués cap òs.

De cop i volta escolto un crit:
vinga noi, que ets el més petit,
de tu, tots estem molt agraïts,
esperem que facis un bon partit.

Miro la pilota amb cara de terror.
Mare, que estic molt nerviós.
Però estic preparat,
el partit pot començar.


I recordeu que la poesia no consisteix en fer-ne un dia i ja està, sinó que és important anar-ne fer-ne poc a poc sempre que puguem.
Aquí teniu una pàgina on podeu llegir poemes que de ben segur us donarà idees per continuar creant-ne.





Divertiu-vos i escriviu molt

No hay comentarios:

Publicar un comentario